poniedziałek, 5 lipca 2010

Shorts

W dzisiejszym stroju chciałam pokazać Wam moje szorty, które kiedyś były długimi, zapomnianymi spodniami na dodatek w ohydnym kolorze. Po obcięciu i wyciągnięciu paru sznurków postanowiłam zmienić ich kolor z ciemnego na jasne. Po wielogodzinnym namaczaniu w Ace, które nic nie dało, postanowiłam zaczerpnąć pomocy silniejszego wybielacza, niestety też bardziej śmierdzącego, no ale czego się nie robi dla jasnych szortów ;). Polałam, poczekałam i oto efekty. Do tego mam koronkową, jasną bluzkę, którą znalazłam w szafie mojej babci i długi sweter w kolorze butów. Bardzo podoba mi się zestawienie małych, kobiecych szortów i w ogóle „lekkich” strojów z ciężkimi butami. Dlatego też zdecydowałam się dodać te buty do mojej dzisiejszej stylizacji.


blouse: vintage
shorts: vintage/DIY
cardigan: House
shoes: Zara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...