czwartek, 8 lipca 2010

Paris ♥ moi

Lubię koszulki, które mają coś do przekazania. Ostatnimi czasy częściej widuje się ludzi, którzy chcą coś powiedzieć po przez swój napis na koszulce. Czasem po prostu gonią za moda a czasem naprawdę robią to w szczytnym celu. Myślę, że jest to też fajny sposób na przekazanie swoich myśli, albo taka koszulka może być dobrym prezentem np. na dzień chłopaka :). Może wasz facet ucieszy się gdy dostanie T-shirt z napisem „Super chłopak” albo coś w tym rodzaju. Ja mam na sobie koszulkę, która mówi że kocham Paryż i jest to prawda:). Założyłam do niej prostą, czarną spódniczkę i rajtuzy w serduszka. Oczywiście dodałam także moje ukochane, ciężkie buty bez których ostatnio nie mogę się obyć. Jako biżuterię mam kolczyki i bransoletkę z wieżą Eiffla. Bransoletkę kupiłam w Paryżu tak samo jak i breloczki, z których powstały kolczyki. Odpięłam jedynie od nich kółka i zastąpiłam je biglami. Myślę, że to ogólnie całkiem fajny i prosty sposób na zrobienie oryginalnych kolczyków. Także jeśli zobaczycie jakieś ładne breloczki pomyślcie o zakupie dwóch bo być może któregoś dnia przerobicie je na fajne kolczyki ;).

P.S Jak widać podczas robienia zdjęć wkradła się Mora ale tak słodko przeszkadzała, że nie miałam serca jej wyciąć ;).

fot. Michał Kłosowski

t-shirt: Zara
skirt: vintage
shoes: Zara


7 komentarzy:

  1. prosta, ale efektowna stylizacja :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely outfit....I live it! Nice blog. ;-)

    http://fashionaspassionbytom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. witam wsród nas :)
    fajne masz pomysły i jesteś jakas, wiec dodaję Cie do obserowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika świetna!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Ann z www.pinacoolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. haha właśnie dziś u siebie mam takie kolczyki z wieży, ale przerobione z breloków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, ładnie.
    Też kocham Paryż, chcę tam jechać, buuu.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny look:D
    zapraszam na mojego bloga: http://asia-rolbiecka.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...