wtorek, 27 lipca 2010

Chilly Day

Lato latem ale niestety nasz polski klimat ma to do siebie, że bywa też chłodno w tą ciepłą porę roku. Wy też tak macie, że gdy zawieje chłodny wietrzyk to od razu macie gęsią skórkę gdy nie zarzucicie czegoś na ramiona? Ostatnio w swojej szafie znalazłam starą chustę robioną na szydełku przez moją prababcie, którą zazwyczaj nosiłam do zimowego płaszcza, a tym razem odzyskała swoje życie także w sezonie letnim. Do niej założyłam czarny T-shirt i moje ukochane szorty.


t-shirt: no name
shorts: DIY
scarf, bag, jewellery: Vintage
shoes: H&M

5 komentarzy:

  1. ta chusta jest boska, a całość niesamowicie stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, idealnie!;))

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw, szal jest świetnym dodatkiem do niego :)
    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...