sobota, 26 czerwca 2010

Flowers

Kwiaty... wszędzie kwiaty. Z racji trendów nawet w samym centrum miasta są obecne. Mnie także dopadł kwiatowy zawrót głowy. Szczerze mówiąc ta bluzka leżała w mojej szafie już jakiś rok ale nie mogłam się do niej przekonać... ostatnio jednak wróciła do łask ;) Dzisiaj zestawiłam ją z żółtą spódniczką . Myślę że razem fajnie to kolorystycznie wygląda.

English: Flowers... flowers everywhere. All city centre is flowering because of fashion trends. I also have a flowering head and I find some clothes with a floral pattern in my wardrobe. Today I'm wearing a floral blouse with yellow skirt. I think it's look great together.


blouse: no name
skirt: vintage
shoes: Ryłko
bag: vintage

1 komentarz:

  1. bardzo mi się podoba połączenie bluzki, paska i spódniczki :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...