środa, 2 czerwca 2010

Denim please!

Buszując w szafie mojej cioci znalazłam starą, jasną, jeansową koszulę. Z racji tego że jeans jest w tym sezonie modny (pojawia się na wybiegach u prawie wszystkich projektantów w różnych wydaniach)postanowiłam, że zmieni ona swoje miejsce zamieszkania na moją szafę. Dzisiaj postanowiłam połączyć ją z miętowo-zieloną sukienką, co według mnie kolorystycznie wygląda dość ciekawie.

English: In my aunt’s wardrobe I found an old, light, denim shirt. Denim clothes are very fashionable in this season. We can watch it on almost every catwalks. Today I match it with a mint dress. I think it looks great in this connection.
fot. Michał Kłosowski

shirt: Big Star
dress: Quisque
shoes: Converse
necklace: DIY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...