sobota, 29 maja 2010

Boyfriend’s Shirt

Uwielbiam otwierać szafę mojego mężczyzny i wyszukiwać w niej typowo męskich rzeczy, które można nosić na babski sposób. Taką perełką w męskiej szafie są koszule, które niewątpliwie na każdej kobiecie wyglądają dobrze, a niejednokrotnie lepiej niż na ich męskim właścicielu. Koszulę którą mam na sobie znalazłam całkiem przez „przypadek” i dodałam do niej kobiece dodatki czytaj torebkę i baletki, a w ramach podkreślenia talii dodałam pasek. Myślę, że całość dobrze się prezentuje i nadaje się do codziennego przemarszu przez świat.

English: When I opening my boyfriend’s wardrobe I love to looking for something that I could wearing in women way. I think men’s shirts are this kind of cloths that sometimes looks better on a women than on their owners. Today I’m wearing men shirt with women’s additions. For emphasize the waistline I’m wearing a brown belt.
t-shirt: H&M
jeans: Reserved
bag: Reserved
shoes: Funk'N'Soul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...